16 Mayıs 2013

Kac tane hayatim var acaba? Yine Yeni Yeniden

12 Mayis 2013 tarihinde Dukan'a basladim ve iki gun atak +1 gun seyir evresini tamamlayip tartiya ciktigimda  66.2 'den  65.5'a  indigimi gordum...Ve anladim ki gercekten haftada 1 tartilmak lazim...3 gun sonra tartildigimda (yani dun sabah) tartida 2 kg gibi bir kayip gormeyi umarken  sadece 0.7 lik bir degisim gorunce cok moralim bozuldu  ve  dun yedim valla..Bu sabah tartiya ciktigimda  3 gun ugrasarak kaybettigim 0.7 kilo artik yoktu....Yeniden 66.2  olmusum.....Isin kotu kismi artik pantolonlarim o kadar sikiyor ki giyecek birsey bulmakta zorlaniyorum... Tum kiyafetlerim 61-62 kiloluk halime gore..

Dukan'i birakip Taylan Kumeli'nin kizi Ezgi Uzmansel'in "Eski Kiloma Donuyorum" web sitesindeki listeleri uygulamayi dusunuyorum...Ama en onemlisi  iki hafta bir diyeti bozmadan surdurmek istiyorum, bunu kendime gostermeliyim...Ne diyeti olursa olsun iki hafta yapabilirim, bunu kendime ispatlayacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder