11 Mayıs 2013

Hala bi ileri bi geri ..

Yok Dukan yapayim yok Karatay yapayim  yok ikisinin birlesimini yapayim derken hicbirsey yapamadan gunler gecip gidiyor..

Gecen hafta iki gun dikkat ettim biraz, kilom 65.3'e dusunce sevindim ama dun haftasonu tatilinde yine  66.2'ye cikmayi basarmisim...  Halbuki kendimce kalorili ama az yemistim... 

Bugun  11 Mayis ve kilom  66.2...

Gecen sene Dukan diyeti yaptigim bir ay sonunda kilom  62.2 idi ve gayet memnundum... Su an sadece 4 kilo fazlayim ama bu kiloyu gozumde cok buyutuyorum ve veremeyecegimi dusunerek iyice maralimi bozuyorum...

Pozitif dusunmem lazim..pozitif....4 kilo vericem, insanlar 20-30 kilo fazlaliklarini veriyor, vermek icin azim gosteriyor..4 kilo...iki hafta ya da 3 hafta sonunda gitmis olucak..Ben bunu yapabilirim ..Mutlu bir insan olmak icin bunu yapabilirim ve yapacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder