18 Kasım 2013

EKD 1.GUN

Zaman gelip geciyor...Ben ne diyet yapabildim  ne kilo verebildim.. Ama hep kafama taktim...Bu esnada yabanci saglikli yasam sitelerini de epey karistirdim arastirdim okudum  ve gordum ki  Taylan Kumeli ve kizi Ezgi'nin  diyetleri gercekten cok bilincli hazirlanmis ve saglikli beslenme listeleriymis... Diyet demiyorum , beslenme diyorum....Ne Dukan ne Karatay ne baskasi...  Ezgi Uzmansel'in  Eski Kiloma Donuyorum web sitesinde paylastigi listeler gercekten saglikli yasamin temeli... Buna ilaveten kilo da veriyorsunuz o da nimeti..


Bugun tartilmadim.  Reglimin ikinci gunu...Dun aksam da Roger's Diner'da agir bir yemek yedim..Sabah kalktigimda onun mutsuzlugu, reglin sancisi,  kirasini ve aidatini odemeyen kiracimizi nasi levden cikaracagimizin karabasani derken tartilmak hic icimden gelmedi...Tahminimce 68 kiloyum..Umarim oyleyimdir..Bazen tartiya cikinca umdugunuz kilonun dahi altini gormeyi dilerken daha fazlasini gorunce olusan manevi yikimi yasamak istemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder